Bijzonder oud




vrijdag 13 mei 2011

balen....

Ik baal, had ik gister een nieuwe post geplaatst, is alles weg....inclusief de reacties...mijn post van gister ging over fluitenkruid.
Ik ben er weg van, ik vind het zulke mooie bloemen,lekker fris groen en van die mooie tere witte bloemschermen.
Afgelopen zondag heb ik een hele grote bos geplukt samen met Renske, onze jongste dochter. Het was zo'n enorme bos dat ik er drie kannen mee heb kunnen vullen, binnen staan er twee en buiten op een oud tuintafeltje staat ook nog een kan.





En afgelopen zondagmiddag, toen we bij mijn ouders waren, heb ik lelietjes van dalen geplukt bij hen in de tuin. Ik vind dat zulke mooie tere bloemetjes en ze ruiken zo lekker! Op vakantie in Italie heb ik een groot stuk zeep gekocht met lelietjes van dalen geur, heerlijk!


Tot slot heb ik nog een leuke tip voor jullie, dit weekend is de lentebrocante bij Caatje (Caatje antiek en brocante) in Heel. Deze uitnodiging kreeg ik van haar, prachtig toch?



Het is zo leuk om bij Caatje rond te snuffelen, ze heeft altijd prachtige spullen (mijn grote mariabeeld komt ook bij haar vandaan) en daarnaast is het een heel leuk en lief mens!

De lentebrocante is morgen (14 mei) en zondag (15 mei dus..) van 11.00 tot 16.00 uur aan de Dorpsstraat 80 in Heel. Voor meer informatie kun je ook kijken op de site van Caatje.

Lieve groet en een fijn weekend allemaal!
Yolanda

12 opmerkingen:

  1. Jammer is dat he. Ik ben ook een aantal reacties kwijt. Maar bij blogger staat dat ze hun best doen deze weer terug te plaatsten. In ieder geval blijft jouw fluitekruid in die geweldige kan mooi.'
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja fluitenkruid is geweldig mooi...hier is het helaas al weer uitgebloeid..en heb het dit jaar ook niet in huis gehad.. te druk denk ik zo
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto`s heb je gemaakt,een heerlijk sfeertje heb je zo met de prachtige bloemen van de natuur,ik baal ook,heb een give-away en bijna alle reacties weg,ik wens je een heerlijk weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon nog maar een keer dat mooie fluitenkruid laten zien .......prachtig in zo'n emaille kan !

    En die open dagen bij Caatje....zou er graag heen willen maar helaas te ver .

    Ik wens je veel snuffelplezier daar toe en een heel fijn weekend.

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook mijn laatst post kwijt, met hele mooie foto's. Echt balen, maar ik vraag me af of ik deze post echt wel kwijt ben, misschien staat die er morgen wel weer op. Kan toch niet zomaar weg zijn...
    Ik had je post gisteren iig wel gelezen en er zekers van genoten.
    Ik wens je een heel mooi weekend ☼
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben m'n post (ook over fluitenkruid) kwijt. Heb hoop dat het er morgen misschien weer staat.
    Maar fluitenkruid in deze prachtige kannen verdienen echt een 2e ronde hoor!!!
    Prachtig!
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja iedereen is zijn post kwijt van gisteren en alle reacties zijn ook weg...heel jammer.....maar we gaan gewoon door toch ??? liefs fijn weekend van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kwijtgeraakte post staat er weer, dus jij weer blij :)
    Mooi ja, dat fluitekruid een prachtige bloem als je 'm goed bekijkt!
    En Caatje..geweldig, maar te ver om even heen te rijden, helaas.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom gewoon nog een keer langs hoor om een reactie achter te laten. Op blogger zag ik staan dat een backup van woensdagmiddag terug geplaatst zou worden, als dat daadwerkelijk zo is dan vraag ik me af of de rest nog terug komt.

    Maar je fluitenkruid is nog steeds heel mooi, ik hoop ook eens zo'n mooie kan te scoren!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's. Hier zijn de lelietjes al uitgebloeid dat gaat veel te snel. Ik vind die geur ook zo geweldig.
    Fijne zondag, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend !!
    Ik heb ook aardig geklooit
    volgens mij vele bloggers!!
    Maar je fluitekruid in de kan staat
    super mooi!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jááá, prachtig is de fluitekruid, staat hier ook volop!!!
    Balen hé, storing in blogland...
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda