Bijzonder oud




maandag 11 november 2013

veranderingen

Zo af en toe slaat het "verandervirus" toe hier....soms komt het door een plaatje op internet of een mooie foto in een tijdschrift waardoor ik geinspireerd raak. En zo was het dit keer ook, ik zag een leuk plaatje op pinterest met allemaal stoffen doosjes.

Mijn kleine verzameling stoffen doosjes stond verspreid over de woonkamer en ik besloot ze eens bij elkaar te zetten in mijn kastje. Ik had ook nog een oud lampenkapje liggen met kant wat er perfect bij paste. Voor het kastje staat een oud mandje dat ik een tijd geleden kocht op een rommelmarkt, het mandje is bekleed met roze stof en oud kant, zo mooi....

/>



Lieve groet, Yolanda

9 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk! Ik houd ook van romantisch.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo bij elkaar!!
    Heel herkenbaar dat verander virus!! Je hoeft maar ergens iets te zien en de hele boel gaat om!

    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jolanda, Wat zijn die dozen schattig!!!

    Mijn verander virus lijkt een grote rustpauze gevonden te hebben..maar nu ik dit weer zie..kriebet er weer iets..........



    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat dat leuk zo bij elkaar!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je Jolanda. Ik weet wel dat het blad ook in het Italiaans is...maar van Duits weet ik niet af. Mijn schoonvader vertrekt morgen met iemand naar Frankrijk, en hij hoopt er een aantal te kunnen kopen. Ik zou van de redactie (en de fotograaf) ook nog een blad krijgen..maar ik weet niet wanneer.

    bedankt in elk geval voor je aanbod,


    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die doosjes bij elkaar! Mooi geheel zo!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie verzameling doosjes zeg. Ik zoek er ook altijd naar maar dan is het stofje het net niet. Ik vind je kastje ook om op te vreten. Prachtig allemaal. Ga ik lekker ff pinnen

    fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat het verandervirus bij iedereen wel eens toeslaat en maar goed ook. Je hebt er een heel leuk hoekje van gemaakt met je mooie doosjes. Van het mandje ben ik helemaal weg...
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige je verzameling doosje. Al moet ik zeggen, ik vind zo allemaal bij elkaar wel erg mooi staan. Mooi geheel!

    Fijne week
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda