Bijzonder oud




donderdag 21 november 2013

Sinterklaas deel 2

Vanmorgen kwamen mijn twee oppaskindjes hier en de oudste (Pepijn) van drie keek gelijk naar het Sinterklaaslantaarntje dat ik had staan en hij riep: " dat is Sinterklaas met Amerigo!"
. Ik vroeg of hij het leuk vond als ik voor hem ook een Sinterklaaslantaarntje zou maken en dat zag hij helemaal zitten :-). Dus wij naar de Action waar ik het lantaarntje kocht, een plaatje had ik nog (want ik had er gisteren twee uitgeprint :-) ). En omdat oranje de lievelingskleur is van Pepijn, heb ik er voor hem oranje vlaggetjes langs gemaakt :-).

Het lantaarntje heeft de hele middag op tafel staan branden totdat zijn mamma de jongens weer op kwam halen en het lantaarntje mee naar zijn eigen huis mocht.





Lieve groet, Yolanda

6 opmerkingen:

  1. Dat blijft toch de mooiste leeftijd voor het sinterklaasfeest! Een creatief en origineel lantaarntje.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk zeg!!! ik ga zoiets maken op een jampotje...groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, zo samen knutselen met de kinderen en zien dat ze er zo veel plezier aan beleven, meer moet dat niet zijn!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Begrijp ik goed dat het lantarentje gewoon van de Action komt? En hoe krijg je het plaatje van de sint zo mooi?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda