Bijzonder oud




vrijdag 2 juli 2010

gevonden voorwerpen :-)

Dankzij het warme weer ben ik niet zo veel bezig geweest met bloggen, dus mijn post is een beetje verlaat :-).

Ik wil jullie nog even laten zien wat voor moois ik vorige week zaterdag in Deventer heb gevonden op de brocantemarkt. En de week er voor ben ik in Diepenheim geweest op de brocanteparade, ook daar heb ik iets moois gevonden!

Dit prachtige snijplankje van maastrichts aardewerk komt uit Diepenheim





Dit mooie sauskommetje komt uit Deventer, ik vond de vorm zo leuk en die blauwe bloemetjes er op.....ik was verkocht! (en het kommetje ook :-))




En dan als laatste nog deze mooie schaal, ook van maastrichts aardewerk, ik vond 'm ook in Deventer. Ik heb 'm op tafel gezet, een vaasje met pioenrozen er in en wat "rommeltjes" er om heen, helemaal tevreden :-).



Wie weet heb ik volgende week wel weer nieuwe vondsten, ik ga namelijk dit weekend samen met mijn man een weekendje naar Brugge, heerlijk, even saampjes weg. Oma komt hier in huis voor de kinderen, kinderen helemaal blij, want dan mogen ze veeeel meer dan bij pappa en mamma :-) en dat geeft ons de gelegenheid om even lekker samen op stap te gaan.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en hopenlijk zonnig weekend!
groetjes, Yolanda

9 opmerkingen:

  1. Nou dan wens ik je een top weekend toe Yolanda!
    Heerlijk zo alleen met je vent.
    En het weer zit ook nog mee.
    Veel plezier.
    lieve groet van Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk dat je ook in Deep'n bent geweest, dat is bij ons naast de deur.
    En wat betreft Deventer, daar wil ik van het zomer nog heen.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige aanwinsten...vooral die snijplank vind ik super!
    geniet van je weekendje samen.
    LG.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen allemaal.
    Ik wens je nogmaals een heel fijn weekend toe, samen met je man. En dat je veel leuke spulletjes mag vinden.
    Succes met brocante shoppen!!!!
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Yolanda
    OOh brugge daar wil ik ook altijd nog naar toe
    nooit geweest helaas!! prachtige vondsten hoor!!
    wat kun je er dan van genieten hé
    Ik wens je een super heerlijk weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nieuwe spulletjes !! geniet van jullie weekend samen !!!! lieve groetjes Ria...bedankt voor je lieve woordjes om mijn blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat sneupen en gelukkig zijn met je vondsten, het is ook prachtig en heb hele fijne dagen daar in België,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How lucky you are Jolanda...finding all these charming treasures at the flea markets! Summer is not the best time for antique markets here...it's truly too hot!!!
    Enjoy a very nice week end!
    Hugs
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wuuau I arrived to you blog through Les Cotrions. Firstly I was sorprised finding TheMotherofWod representing your prolife.. Do you believe in Her? Well I do. Then I admire you have 3 children, so you are busy.. And finally I realised that I like your blog.. So I'll follow it and I'll soon be back.
    monty-desconect@place
    I love your "findings"..

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda