Bijzonder oud




donderdag 17 september 2015

Ik pak de draad weer op....

Na lang wikken en wegen heb ik besloten de draad weer op te pakken. Zoals jullie wellicht nog wel weten van vorig jaar (en het jaar daarvoor) organiseer ik samen met drie vriendinnen het brocante weekend in Zwiep.

Afgelopen weekend was het weer zo ver, na een lange voorbereiding en vooral veel voorpret was daar ons zevende Brocante Weekend. Wat hebben we genoten van alle bezoekers, de complimentjes die we kregen, de leuke gesprekken die we hadden.
Tijdens het Brocante Weekend werd mij een aantal keren gevraagd waarom ik gestopt was met mijn blog. Toen besefte ik dat ik naast de medebloggers ook lezers en volgers heb die zelf geen blog hebben en die dus geen berichtje achterlaten hier maar die het (blijkbaar :-) ) wel leuk vinden om mijn blog te lezen.

Dat zette me aan het denken, zal ik dan toch verder gaan? Het antwoord is dus ja geworden, ik ga een nieuwe start maken in de hoop nu meer tijd te vinden voor het bloggen, ik heb er (weer) zin in!

Als laatste een foto van ons vieren (de organisatoren van het brocante weekend), van links naar rechts op de foto; Yvonne, Janet, ik en Jacqueline.
Ik kan wel zeggen dat ik namens ons vieren spreek als ik zeg, bezoekers, bedankt voor jullie komst, zonder jullie was het niet zo'n succes geworden!



Lieve groet,
Yolanda

5 opmerkingen:

  1. Nou wat leuk !...bloggen is veel leuker dan fb....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig!!
    Fijn dat je weekend weer een succes was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met bloggen kun je veel kwijt en dat het is goed om dingen van je af te schrijven. Maar je moet er wel plezier in hebben anders werkt het niet.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh leuk dat je er weer bent!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda