Bijzonder oud




donderdag 17 april 2014

Fijne paasdagen!

Even een kort berichtje van mij om jullie allemaal hele fijne paasdagen te wensen!



Op deze foto zie je mijn nieuwste aanwint. Gisteren was ik met onze jongste dochter in Zutphen en als we daar zijn, loop ik altijd even binnen bij Heerlyck Goed, een prachtige winkel in een heel mooi oud pand!
Toen we daar gisterenmiddag waren, werd Renske op slag verliefd op dit eendenkuiken (ik vond 'm zelf ook eigenlijk wel schattig :-) ). Dus het eendje mocht mee naar huis (Renske noemde hem Harry :-) ).

Mijn oog viel gelijk op een kussentje gemaakt van een heel mooi stofje, perfect voor op onze (nieuwe) bank! Dus zo liepen allebei weer blij met ons eigen tasje terug naar de auto, geslaagde middag!

Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen, geniet er van!
Lieve groet, Yolanda

7 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes hoor, ik wens jou ook fijne dagen toe. Groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehhhh Harry zat toch niet echt in een tasje? Haha. Ik wens jullie fijne paasdagen samen met Harry. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen hoor.

    Ik wens je een fijn paasweekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen, maar dat eendenkuiken is zo lief....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefffff....hele fijne dagen hoor...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankopen!!

    Ik wens je een heel fijn Paasweekend, geniet ervan

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pretty nice blog, following :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda