Bijzonder oud




dinsdag 3 december 2013

Vers van de pers

Na eerst een tijd dromen, en toen (veel te veel) nadenken heb ik besloten de stoute schoenen aan te trekken en kaarten te (laten) maken van een paar van mijn foto's. En spannend dat ik het vond, hoe zouden de kaarten er in echt uit zien, en zouden anderen ze ook wel leuk vinden?......ik kon niet wachten tot ze binnen waren :-).

Maar gisterenmiddag was het dan zo ver, toen de auto van het koeriersbedrijf voor kwam rijden, rende ik naar de voordeur, ik rukte het pakket nog net niet uit de handen van de chauffeur (kostte wel de nodige zelfbeheersing :-) ) en binnen wist ik niet hoe snel ik het pakket open moest maken.

En daar zijn ze dan.....ik heb gekozen voor vier foto's, twee kaarten (de kaart met Janneke en de kaart met het servies) zijn in briefkaartformaat en hebben een beetje een glanzende afwerking. De andere twee kaarten (met het bloemenkransje en met de engel met kaars) zijn iets groter (18 bij 12 cm) en hebben een matte uitstraling.

De kaarten gaan mee naar onze kerstbrocante maar zijn eventueel voor de liefhebber ook te koop via mijn blog, als je interesse hebt, kun je me mailen, in de zijbalk staat mijn mailadres.
De kaarten worden geleverd met passende enveloppe en kosten 1,50 per stuk.













Lieve groet, Yolanda

9 opmerkingen:

  1. hallo wat een moed en lef heb je nodig, maar dat was niet nodig geweest, wat een super mooie kaarten zijn dit geworden, en ik denk dat ze in het echt nog veel mooier zijn,
    ik weet zeker dat de verkoop daarvan super goed gaat lopen, en voor je het weet liggen je foto's in alle winkels,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je in spanning zat af te wachten tot ze binnenkwamen, ze zijn heel goed geslaagd Yolanda, veel succes ermee!
    Groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag ze ze op fb...ze zijn mooi !!!...fijne dag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi! Succes met de verkoop er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ze zijn erg mooi geworden.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn heel mooi, die ga je vast verkopen!
    succes
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jolanda,

    Super leuk en gelukt! En nog heel persoonlijk ook,
    Je foto`s zijn altijd erg mooi dus dan is het zeker zo mooi om er kaarten van te laten printen!!


    lies

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt mooi, helemaal mijn smaak. Vooral die met het (keuken?)kastje vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel goed dat je de "stoute" schoenen hebt aangedaan-mooi. Je hebt een goede smaak-dat alleen al is af te lezen van je foto's. Mooie zondag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda