Bijzonder oud




zaterdag 9 februari 2013

rozen

Ik ben gek op rozen, in de tuin maar ook binnen op de vaas. Soms kom je zulke mooie grote rozen tegen, die kan ik dan gewoon niet laten staan. Vorige week kwam ik deze prachtige rozen tegen, ik moest een pakketje weg brengen naar het postkantoor. Het postkantoor in mijn eigen woonplaats is tijdelijk gesloten, dus ik moet naar een dorpje hier verderop. Daar zit een postagentschap in de plaatstelijke supermarkt en daar verkochten ze deze prachtige rozen. Ik was er gelijk weg van, en ze waren ook nog eens spotgoedkoop! Dus pakketje ingeleverd, rozen afgerekend en daar ging ik weer in mijn kleine autotje op weg naar huis om de rozen op de vaas te zetten. De rozen staan in een oud engels ringenkannetje, het kannetje staat weer in mijn oude houten schrobbak die eerst op het aanrecht stond, ik ben er helemaal blij mee zo!
Lieve groet, Yolanda

14 opmerkingen:

  1. Wow...dat zijn prachtige rozen...volgens mij drogen deze ook prachtig in..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooie rozen zeg, die kleur he..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeerplaatjes! Leuk, je bak zo op tafel.
    En ja, die rozen zijn prachtig.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat groenige buitenblaadje van de rozen dat is altijd zo mooi, rauw rose,

    Fijn weekend verder, groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja deze zijn geweldig..ik vind je bakje ook zo mooi...helemaal te gek zo met die kan....
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi jou rozen wat zijn ze groot zeg en wat een mooie bak!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geheel zo in de wasbak.. dan maken die rozen de sfeer compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn idd prachtige rozen....

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat zijn zeker mooie rozen.
    Hoop dat je er lang plezier van kan hebben.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige rozen , ik haal ze ook vaak in de super en staan altijd heel lang !
    fijne zondag ! lieve groet ,Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker genieten van die prachtige rozen! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn zo mooi, het lijken bijna wel pioenrozen!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige rozen in een prachtige kan!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie rozen en een prachtig geheel!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda