Bijzonder oud




zaterdag 31 december 2011

Happy New Year!



De top 2000 op de radio, de geur van verse olliebollen vanuit de keuken, dat is voor mij echt oudjaarsdag.

Ik vind het altijd een gezellige dag, vooral nu de kinderen wat groter zijn en ook zelf vuurwerk af mogen steken en de hele nacht op mogen blijven.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bezoekjes, de leuke berichtjes, mailtjes en ontmoetingen van het afgelopen jaar! Zelf heb ik genoten van alle mooie blogs, de inspiratie die je overal op doet, de mooie verhalen, de prachtige foto's.

Voor 2012 wens ik jullie allemaal heel veel geluk, liefde en gezondheid toe, dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen.

Lieve groet,
Yolanda

22 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel fijn Oud en Nieuw,jammie olliebollen met veel poedersuiker haha,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou een pracht van een jaar 2012 met veel vriendschap en liefde.
    Dat je dromen mogen uitkomen.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje :)! Fijne jaarwisseling en een heel blogvol nieuw jaar ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hè die TOP 2000, hier net zo. en ik moet eerlijk zeggen, hij gaat iedere keer maar wat harder en harder. Wij zijn woensdag in het TOP 2000 café geweest, een geweldige leuke ervaring!!
    Geniet er de laatste uurtjes nog van!!

    Ik wens je alle goeds voor 2012, een mooi nieuw jaar vol met LIEFDE en GELUK!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige avond met de kinderen Yolanda! En natuurlijk een goed nieuw jaar!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oliebollen op oudejaar is een traditie die wij in België helaas niet kennen, maar het lijkt me heerlijk! mooie avond, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij....xxx.....



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne jaarwisseling en een fantastisch 2012!
    Liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja, geweldig he, die top 2000!
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wens jou ook het allerbeste voor 2012!!!
    Lieve groetjes van Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van de momenten met je kinderen, voor je het weet vieren ze elders het oud en nieuw.
    Is ook wel weer leuk, de herinneringen zijn er toch.Fijne jaarwisseling.
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gezellige oudjaarsdag! Bedankt voor al je mooie en inspirerende posten en lieve reacties.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, Yolanda, samen met je gezin veel gezelligheid deze oudejaarsavond en alle goeds voor 2012!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 gewenst!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een gezond, gelukkig en inspirerend 2012, en waarschijnlijk heb jij ook genoten van die eenmalige "carbid"knallen in 2011,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A sparkling new year for you Yolanda!!!!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel geluk, liefde, gezondheid en gezelligheid voor 2012.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb ook genoten van jouw blog, op naar een fantastisch nieuw blogjaar!!! Ik wens je een heel gezond en gelukkig 2012!!!!!!!!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Yolanda,

    we zitten alweer een dag in het nieuwe jaar en ook dat is na al die feestdagen weer fijn , vind je niet ?

    Ik wil je voor dit nieuw jaar dan ook het allerbeste wensen en hoop op veel mooie momenten voor jou en je gezin.

    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sending you the Happiest New Year Wishes Ever my friend. Just found your beautiful blog and have enjoyed looking around everything is so lovely. I'm now following so we can keep in touch, if you ever find a spare minute I hope you visit me sometime follow back if you like. I look forward to many more wonderful visits with you in 2012 xo

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Yolanda, bedankt voor je lieve wensen, ik wens jou en je gezin een gelukkig 2012 waar liefde, vriendschap en een goede gezondheid niet mag ontbreken.

    Liefs
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dear Yolanda, Happy New Year!! I hope it's a wonderful one for you!

    xo – g

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda