Bijzonder oud




dinsdag 23 maart 2010

Bijzondere vondsten






Mijn blog is nog maar net 1 dag oud,of ik vind al iets bijzonders dat ik graag met jullie wil delen.
Vanmorgen ben ik in mijn autotje gestapt om mijn favoriete kringloopwinkel, zo'n 12 km verderop met een bezoekje te vereren. Nou moet ik zeggen dat het de laatste tijd steeds moeilijker wordt om leuke spullen te vinden, het lijkt wel of steeds meer mensen op zoek gaan naar brocante bij de kringloop, in het verleden vond ik regelmatig erg leuke spullen, de laatste tijd gebeurt het regelmatig dat ik met lege handen weer buiten sta.

Zo niet vandaag, want hoewel ik eerst niks kon vinden, viel mijn oog ineens op een tafeltje met allemaal religieuze spulletjes, en daar tussen zag ik opeens dit prachtige wijwaterbakje. Hij is niet zo groot, maar zo leuk! zo ging ik helemaal blij en met een mooie vondst weer naar de auto.

Op de terugweg naar huis besloot ik even door mijn oude woonplaats te rijden, ik weet namelijk dat daar een erg leuk brocante winkeltje zit. En toen ik daar binnen stapte, viel mijn oog gelijk op een prachtig lourdesblik, ik was verkocht.....


Toen ik tussen de middag aan m'n elf jarige dochter liet zien, zei ze :"kijk mam, mijn initialen staan op de dop" en inderdaad, het was mijzelf nog niet opgevallen maar de initialen van mijn dochter staan op de dop, en erg bijzondere vondst dus!

groetjes, Yolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een buit, dan kan je dag toch niet meer stuk hé!
    Het is inderdaad zo dat je tegenwoordig niet meer veel vindt in de kringloopwinkels. Ik ken iemand die er werkt en die zegt dat 's morgens als de deuren opengaan er al veel mensen staan te wachten en dan vooral handelaars. Dus er zal altijd minder en minder voor ons overblijven ....
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt bijzondere vondst is dit.....
    Om te koesteren.......
    Ga je volgen hoor.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda